FAQ-veel gestelde vragen-

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen in verband met onze stalling en de contracten. Heeft u nog een andere vraag, aarzel dan niet om ons te bellen op 0473/74 37 02 of te mailen naar info@petersstalling.be

Kan ik enkel een afspraak maken binnen de openingsuren ?
Nee, afspraak is altijd mogelijk mits goede afspraken en het nakomen ervan. Wij vragen 24u vooraf een afspraak te maken, doch alles is mogelijk na onderling overleg. De enige juiste regel hier is dat goede afspraken goede vrienden maken.
Zijn de prijzen op de website correct en volledig ?
Ja, de vermelde prijzen zijn correct en volledig, er komen geen extra kosten bij. Indien de prijzen tijdens het contract aangepast worden mag men het contract uit doen aan de afgesproken prijzen vermeld op het contract.
Kan ik tussendoor met de mobilhome/caravan weg als die in de winterstalling staat ?
Nee, de mobilhome/caravan kan altijd afgehaald worden, maar kan nadien niet terug in de stalling. Dit heeft te maken met de manier van stallen.
Moet een contract worden opgezegd ?
Een winterstalling stopt automatisch na zes maanden. Een jaarstalling wordt automatisch verlengd met twaalf maanden, opzeggen kan en moet ten laatste gebeuren twee maanden voor einddatum.
Als ik het contract vroegtijdig opzeg kan ik dan huurgelden terug krijgen?
Er worden nooit huurgelden terug betaald, om welke reden dan ook. Na ondertekening van het contract ben je de volledige huursom verschuldigd, of je de stalling gebruikt of niet staat hier los van.
Mag ik mijn stalling plaats onderverhuren ?
Nee onderverhuur is niet toegestaan. Het contract is persoonlijk en je bent dus ook persoonlijk verantwoordelijk voor de stalling plaats. Alle eventuele schade en/of kosten worden verhaalt op de persoon die vermeld staat op het contract.
Moet het voorwerp bij een winterstalling 6 maand in de stalling blijven ?
Nee, het voorwerp kan eender wanneer afgehaald worden na afspraak. Het kan wel niet terug binnen gebracht worden en er worden geen huurgelden terug betaald. Dit is dan ook het grote verschil met een jaarstalling.
Is een winterstalling enkel voor de winter ?
Nee, winterstalling wordt vooral gebruikt van oktober tot maart, vandaar de naam. Het verschil met jaarstalling zit in het feit dat je niet in en uit kan met het voorwerp.
Hoe kan er betaald worden ?
Huurgelden kunnen ter plaatsen enkel cash betaald worden of de huurgelden kunnen per overschrijving betaald worden, de gegevens hiervoor staan vermeld op het contract.
Kan ik een plaats reserveren ?
Nee, plaatsen worden enkel definitief toegewezen zodra het contract ondertekend is. In afwachting van een aankoop of levering kan je wel inschrijven op de wachtlijst.
Is inschrijven op de wachtlijst bindend ?
Nee, zodra je ingeschreven bent krijg je een bericht zodra er een plaats vrij is. Op dat moment krijg je de mogelijkheid de plaats al dan niet te nemen. Nadien krijg je geen bericht meer tenzij je opnieuw inschrijft op de wachtlijst.